Google Ads Oglašavanje

Ovo je način plaćenog oglašavanja na internetu gdje se naši oglasi prikazuju jedino kada korisnik pretražuje određenu ključnu riječ za koju smo odlučili oglašavati. Sve veći broj korporacija odlučuje koristiti ovu vrstu oglašavanja jer na taj način možemo vidjeti koliko je bilo klikova na oglase, koliko su se puta prikazivali ili gdje su se prikazivali. Ujedno, možemo „ciljati“ korisnike na temelju njihove lokacije, interesa ali i one koji su već bili na našoj web stranici samo razgledavajući.

1
Klikova na pretrazi odlazi na plaćene rezultate
1
Korisnika Interneta ne prepoznaje razliku između plaćenih i organskih rezultata

Moguće je ciljati online korisnike u određenim zemljama, područjima, gradovima ili na određenoj udaljenosti od našeg poduzeća, a sve to dok imamo kontrolu nad troškovima oglašavanja. Moguće je postaviti dnevni i mjesečni budžet, a oglas plaćamo samo kada netko klikne na oglas kako bi posjetili našu web stranicu. Svi ti oglasi se mogu prikazati na Gooogle pretraživačkoj i prikazivačkoj mreži, preko Gmail i YouTube aplikacija.

Po statističkim podacima za prošlu godinu:
- Google Ads-i dosegnu 80% Internet korisnika
- Na Google-u se obavi preko 160 milijardi pretraga svaki mjesec
- Oglašavatelji u prosjeku zarade 2$ za svaki dolar uložen u Google Ads
- u 2017 na Google Ads-e potrošilo se 10 milijardi USD
- Plaćeni promet donosio je 50% više konverzija od organskoga
- Uz Google Ads-e brand awareness se može podići za do 80%

1
Pretraga na Googleu su tkz. lokalne pretrage

Trebaš Google Ads kampanju?

Javi nam se sa svojim zahtjevima i za tebe ćemo napraviti analizu i prijedlog Google Ads kampanje.

Izbornik